- Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
- Prodáváte do fleetů?
- Management informací
- Která auta firmy chtějí?
- Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Alternativní pohony ve fleetech 2020
- Český fleet 2020 - 2022
- Český fleet 2020 - financování
- Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
- TCO seminář
- Úspěšné telefonování
- Prodej do středních a malých fleetů
- Analýzy trhu
- Analýza postojů zákazníků
- Analýzy konkurence
- Optimalizace marketingové komunikace
- Prezentace a semináře
- Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
- Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
- Vyhledávání nových příležitostí, lead management
- Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)
Alternativní pohony ve fleetech 2020
Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:
- Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
- Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
- Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
- Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací
- Proč se v ČR neprodává více vozů na CNG, hybridů či elektromobilů?
- Jaké mýty a předsudky zákazníků tomu brání?
- Jaké jsou předpoklady pro vyšší prodeje v těchto segmentech?
Největší potenciál pro tyto vozy je zjevně v segmentu středních a menších vozových parků. Zpravidla jsou v režimu user-choser, nemají striktní car policy a jsou řízeny jednoduše a transparentně.
V těchto firmách jezdí celkem 500 tisíc osobních a lehkých užitkových aut, tedy 2/3 všech firemních vozů v ČR.
Proto jsme připravili analýzu, která odpovídá na nejdůležitější otázky a vymezuje scénáře vývoje prodeje vozů s alternativními pohony do roku 2022.
Analýza je založena na přímé interakci se zákazníky (průzkum) – decision makery v oblasti firemních vozových parků menší a střední velikosti (5-50 vozů); dotázáno bylo celkem 2.000 firem s celkovým parkem 47.000 vozů.
Určeno pro autoimportéry, leasingové společnosti, distributory paliv a další dotčené účastníky trhu.
Hlavní bariérou není ani cena, ani chybějící podpora ze strany státu. Největší překážkou jsou mýty a předsudky v hlavách potenciálních kupců.
Využitím analýzy dostanete: odpovědi na klíčové otázky:
- Jak vypadají scénáře vývoje trhu do roku 2022?
- Kde lze hledat nejzajímavější obchodní příležitosti?
- Jak lze nefinančně stimulovat potenciální zákazníky k využívání alternativních pohonů?
- Jaké jsou nákupní záměry firemních zákazníků?
- Jak hodnotí alternativní pohony jejich uživatelé?
- Jaké jsou nákupní záměry v tomto roce vůči alternativním pohonům?
- Jak jsou s jednotlivými aspekty produktu a služeb zákazníci spokojeni?
- Co si myslí o konkrétních typech pohonů?
- Kde čerpají informace?
- Jak hodnotí nabídku jednotlivých značek?
Cenu analýzy sdělíme na vyžádání.
Fleet Partners, s.r.o.
Radovan Mužík, Business Development Manager - Automotive segment
+420 603 468 074
muzik@fleetpartners.cz
www.fleetpartners.cz