Fleet Partners

Propojíme vás s firmami, které zamýšlejí kupovat to co vy prodáváte

  • CZ
  • EN

Menu

  • Úvod
  • Vaše otázky
  • Služby pro Vás
  • Odkazy
  • Kontakt

  • Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
  • Prodáváte do fleetů?
  • Management informací
  • Která auta firmy chtějí?
  • Rozvojový program pro dealery a obchodníky
  • Alternativní pohony ve fleetech 2020
  • Český fleet 2020 - 2022
  • Český fleet 2020 - financování
  • Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
  • TCO seminář
  • Úspěšné telefonování
  • Prodej do středních a malých fleetů
  • Analýzy trhu
  • Analýza postojů zákazníků
  • Analýzy konkurence
  • Optimalizace marketingové komunikace
  • Prezentace a semináře
  • Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
  • Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
  • Vyhledávání nových příležitostí, lead management
  • Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)

Alternativní pohony ve fleetech 2020

Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:

  1. Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
  2. Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
  3. Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
  4. Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
  5. Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
  6. Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
  7. Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací

 

  • Proč se v ČR neprodává více vozů na CNG, hybridů či elektromobilů?
  • Jaké mýty a předsudky zákazníků tomu brání?
  • Jaké jsou předpoklady pro vyšší prodeje v těchto segmentech?

Největší potenciál pro tyto vozy je zjevně v segmentu středních a menších vozových parků. Zpravidla jsou v režimu user-choser, nemají striktní car policy a jsou řízeny jednoduše a transparentně.

V těchto firmách jezdí celkem 500 tisíc osobních a lehkých užitkových aut, tedy 2/3 všech firemních vozů v ČR.

Proto jsme připravili analýzu, která odpovídá na nejdůležitější otázky a vymezuje scénáře vývoje prodeje vozů s alternativními pohony do roku 2022.

Analýza je založena na přímé interakci se zákazníky (průzkum) – decision makery v oblasti firemních vozových parků menší a střední velikosti (5-50 vozů); dotázáno bylo celkem 2.000 firem s celkovým parkem 47.000 vozů.

Určeno pro autoimportéry, leasingové společnosti, distributory paliv a další dotčené účastníky trhu.

Hlavní bariérou není ani cena, ani chybějící podpora ze strany státu. Největší překážkou jsou mýty a předsudky v hlavách potenciálních kupců.

Využitím analýzy dostanete: odpovědi na klíčové otázky:

  • Jak vypadají scénáře vývoje trhu do roku 2022?
  • Kde lze hledat nejzajímavější obchodní příležitosti?
  • Jak lze nefinančně stimulovat potenciální zákazníky k využívání alternativních pohonů?
  • Jaké jsou nákupní záměry firemních zákazníků?
  • Jak hodnotí alternativní pohony jejich uživatelé?
  • Jaké jsou nákupní záměry v tomto roce vůči alternativním pohonům?
  • Jak jsou s jednotlivými aspekty produktu a služeb zákazníci spokojeni?
  • Co si myslí o konkrétních typech pohonů?
  • Kde čerpají informace?
  • Jak hodnotí nabídku jednotlivých značek?

 

Cenu analýzy sdělíme na vyžádání.

Fleet Partners, s.r.o.

Radovan Mužík, Business Development Manager - Automotive segment

+420 603 468 074

muzik@fleetpartners.cz

www.fleetpartners.cz


© 2011 Fleet Partners. Created by X Production

  • Site map