- Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
- Prodáváte do fleetů?
- Management informací
- Která auta firmy chtějí?
- Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Alternativní pohony ve fleetech 2020
- Český fleet 2020 - 2022
- Český fleet 2020 - financování
- Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
- TCO seminář
- Úspěšné telefonování
- Prodej do středních a malých fleetů
- Analýzy trhu
- Analýza postojů zákazníků
- Analýzy konkurence
- Optimalizace marketingové komunikace
- Prezentace a semináře
- Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
- Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
- Vyhledávání nových příležitostí, lead management
- Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)
Český fleet 2020 - 2022
Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:
- Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
- Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
- Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
- Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací
Prognóza vývoje fleetového trhu do roku 2022 se zřetelem k současné situaci
Co dostanete?
V souhrnné analýze českého fleetového trhu a prognózy jeho vývoje jsou pokryta témata:
- Aktuální stav a perspektivy vývoje českého fleetového trhu zejména v segmentu SMB
- Potenciál jednotlivých cílových skupin
- Scénáře vývoje českého fleetového trhu a trhu OL do roku 2022
Proč je to zajímavé?
Český automobilový trh je určován zejména chováním malých a středních firem, které provozují 2/3 z celkového počtu všech firemních vozů v ČR (celkem přes 700.000). Současné turbulentní prostředí přináší mnoho změn oproti létům minulým. Poznání preferencí největší zákaznické skupiny (SMB) vám pomůže vytěžit aktuální příležitosti.
Základní charakteristika analýzy
- Trendy v chování a záměrech provozovatelů vozových parků v ČR se zřetelem k současné situaci
- Založeno na přímé interakci se zákazníky (průzkum) – decision makery v oblasti firemních vozových parků menší a střední velikosti 5-50 vozů; dotázáno celkem 2.000 firem s celkovým parkem 47.000 vozů
- Provedeno v červenci 2020 kvůli zohlednění postojů firem ve specifické době
- Určeno pro autoimportéry, leasingové společnosti a další fleetové dodavatele (pojištění, pneu, palivové karty, servis, telematika)
Obsah analýzy
1. Stav a struktura fleetového trhu
i. Velikost automobilového trhu v ČR
ii. Struktura trhu: nové x ojetiny, firmy x retail
iii. Velikost trhu firemních vozů
iv. Struktura trhu firemních vozů dle velikosti fleetu (počty firem a vozů)
v. Struktura trhu firemních vozů dle odvětví
vi. Struktura trhu firemních vozů dle regionů
vii. Struktura uživatelů – firem – dle obratu, regionů a odvětví
viii. Specifika trhu firemních vozů v ČR
ix. Potenciál růstu počtu firemních vozů ve fleetech různé velikosti
x. Zájem zákazníků o pochopení principů fleetového trhu
2. Stav trhu operativního leasingu
i. Aktuální stav trhu OL v ČR – počet vozů, podíl na celkovém firemním fleetu, struktura dodavatelů
ii. Pozice (penetrace) OL v jednotlivých velikostech fleetu – procento uživatelů a počet aut
iii. Klíčové trendy OL v 2019
iv. Očekávání zákazníků od OL pro další dva roky
v. Popis současných rozhodovacích mechanismů
vi. Úroveň znalosti principů TCO
vii. Úroveň reálné aplikace principů TCO
viii. Postoj ke vztahu cena x celkové náklady
ix. Struktura trhu podle správné volby dle TCO
x. Vyčíslení nadbytečných nákladů ve fleetech kvůli absenci TCO přístupu
xi. Používání multisourcingu v OL
xii. Úroveň koncentrace car policy
xiii. Efekty koncentrace car policy – reálné úspory
3. Perspektivy vývoje fleetového trhu a OL
i. Silné stránky českého trhu
ii. Slabé stránky českého trhu
iii. Příležitosti českého trhu
iv. Rizika pro český trh
4. Potenciál fleetového trhu a OL
i. Zájem firem o využívání OL v horizontu 3 let
ii. Scénář vývoje trhu do 2022 – konzervativní
iii. Scénář vývoje trhu do 2022 – optimistický
iv. Vyčíslení potenciálu trhu do 2022 dle velikosti fleetů – konzervativní
v. Vyčíslení potenciálu trhu do 2022 dle velikosti fleetů - optimistický
Cenu analýzy sdělíme na vyžádání.
Fleet Partners, s.r.o.
Radovan Mužík
Business Development Manager - Automotive
+420 603 468 074
muzik@fleetpartners.cz
www.fleetpartners.cz