Fleet Partners

Propojíme vás s firmami, které zamýšlejí kupovat to co vy prodáváte

  • CZ
  • EN

Menu

  • Úvod
  • Vaše otázky
  • Služby pro Vás
  • Odkazy
  • Kontakt

  • Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
  • Prodáváte do fleetů?
  • Aktuální stav a perspektivy českého fleetového trhu
  • Management informací
  • Která auta firmy chtějí?
  • Rozvojový program pro dealery a obchodníky
  • Alternativní pohony ve fleetech 2019
  • Český fleet 2019 - 2021
  • Český fleet 2019 - financování
  • Český fleet 2019 - osobní a lehké už. vozy
  • TCO seminář
  • Úspěšné telefonování
  • Prodej do středních a malých fleetů
  • Analýzy trhu
  • Analýza postojů zákazníků
  • Analýzy konkurence
  • Optimalizace marketingové komunikace
  • Prezentace a semináře
  • Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
  • Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
  • Vyhledávání nových příležitostí, lead management
  • Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)

Optimalizace a zlepšení prodejních procesů

Pomůžeme Vám:

  • Maximalizovat efekt prostředků vynaložených na komunikaci
  • Zlepšovat vnímání značky
  • Zvyšovat prodeje – vyšší efektivita, cross-selling a up-selling
  • Analyzovat spokojenost zákazníků Vašich i konkurenčních
  • Využivat potenciálu nových příležitostí
  • Podpořit přechodu zákazníků od konkurence a udržení stávajících
  • Konfrontovat vlastní standardy s představami zákazníků o kvalitní službě
  • Kvalitativně se vymezit vůči konkurenci
  • Trvalé zvyšovat konkurenceschopnost a loajalitu zákazníků

Tyto postupy jsou využitelné pro:

  • Monitoring respektování vlastních prodejních standardů (mystery shopping, mystery calling)
  • Monitoring respektování vlastních servisních standardů (mystery shopping, mystery calling)
  • Zhodnocení kvality komunikace se zákazníkem – telefonicky, osobně, písemně
  • Při zaměření na jednotlivé dealery – zvýšení lokální konkurenceschopnosti a adaptace na lokální podmínky spádového území
  • Pochopení příčin ztráty zákazníků ve prospěch konkurence
  • Pochopení příčin vlastního úspěchu a jejich další posilování
  • Srovnání s konkurencí na národní i regionální úrovni
  • Optimalizace dealerské sítě, lokalizační analýzy, „open points“, potenciál regionu a tržních segmentů
  • Řešení problematických situací v konkrétních regionech
  • Plánování prodejů pro jednotlivé dealery se zřetelem k potenciálu regionu

© 2011 Fleet Partners. Created by X Production

  • Site map