- Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
- Prodáváte do fleetů?
- Management informací
- Která auta firmy chtějí?
- Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Alternativní pohony ve fleetech 2020
- Český fleet 2020 - 2022
- Český fleet 2020 - financování
- Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
- TCO seminář
- Úspěšné telefonování
- Prodej do středních a malých fleetů
- Analýzy trhu
- Analýza postojů zákazníků
- Analýzy konkurence
- Optimalizace marketingové komunikace
- Prezentace a semináře
- Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
- Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
- Vyhledávání nových příležitostí, lead management
- Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)
Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
Pomůžeme Vám:
- Maximalizovat efekt prostředků vynaložených na komunikaci
- Zlepšovat vnímání značky
- Zvyšovat prodeje – vyšší efektivita, cross-selling a up-selling
- Analyzovat spokojenost zákazníků Vašich i konkurenčních
- Využivat potenciálu nových příležitostí
- Podpořit přechodu zákazníků od konkurence a udržení stávajících
- Konfrontovat vlastní standardy s představami zákazníků o kvalitní službě
- Kvalitativně se vymezit vůči konkurenci
- Trvalé zvyšovat konkurenceschopnost a loajalitu zákazníků
Tyto postupy jsou využitelné pro:
- Monitoring respektování vlastních prodejních standardů (mystery shopping, mystery calling)
- Monitoring respektování vlastních servisních standardů (mystery shopping, mystery calling)
- Zhodnocení kvality komunikace se zákazníkem – telefonicky, osobně, písemně
- Při zaměření na jednotlivé dealery – zvýšení lokální konkurenceschopnosti a adaptace na lokální podmínky spádového území
- Pochopení příčin ztráty zákazníků ve prospěch konkurence
- Pochopení příčin vlastního úspěchu a jejich další posilování
- Srovnání s konkurencí na národní i regionální úrovni
- Optimalizace dealerské sítě, lokalizační analýzy, „open points“, potenciál regionu a tržních segmentů
- Řešení problematických situací v konkrétních regionech
- Plánování prodejů pro jednotlivé dealery se zřetelem k potenciálu regionu