- Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
- Prodáváte do fleetů?
- Management informací
- Která auta firmy chtějí?
- Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Alternativní pohony ve fleetech 2020
- Český fleet 2020 - 2022
- Český fleet 2020 - financování
- Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
- TCO seminář
- Úspěšné telefonování
- Prodej do středních a malých fleetů
- Analýzy trhu
- Analýza postojů zákazníků
- Analýzy konkurence
- Optimalizace marketingové komunikace
- Prezentace a semináře
- Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
- Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
- Vyhledávání nových příležitostí, lead management
- Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)
Která auta firmy chtějí?
Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:
- Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
- Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
- Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
- Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací
- Trh firemních vozů představuje 85% hodnoty celého automobilového trhu v ČR
- V ČR je v provozu 750.000 osobních a lehkých užitkových vozů ve firemních fleetech
- 2/3 z tohoto počtu je provozováno ve fleetech do 20 vozů
Malé a střední fleety jsou tedy nejdůležitější zákaznickou skupinou pro všechny automobilky na trhu, které mají ambici obsluhovat firemní zákazníky.
A jak se tyto firmy rozhodují? Na to odpovídá analýza Český fleet 2020.
Z ní mj. vyplývá, že zákazníci se nejčastěji rozhodují o novém voze cca 6 měsíců před jeho převzetím.
92% fleetů není unifikováno co do značky, volba značky nového vozu je tedy výsledkem výběru z několika (nejčastěji cca ze tří až čtyř značek).
Níže uvedený přehled udává, kolik procent firem zahrnuje danou značku (osobní vozy) do svého výběru nového vozu (má ji v „nákupním košíku“, na shortlistu):
Audi |
9% |
BMW |
10% |
Citroen |
13% |
Dacia |
14% |
Fiat |
7% |
Ford |
31% |
Honda |
9% |
Hyundai |
21% |
Jaguar |
3% |
Kia |
19% |
Lexus |
3% |
Mazda |
7% |
Mercedes-Benz |
12% |
Nissan |
9% |
Opel |
14% |
Peugeot |
27% |
Renault |
15% |
Seat |
13% |
Subaru |
8% |
Suzuki |
6% |
Škoda |
51% |
Toyota |
12% |
VW |
33% |
Volvo |
10% |
V segmentu LCV je pak situace následující:
Citroen |
25% |
Fiat |
21% |
Ford |
44% |
Hyundai |
6% |
Isuzu |
4% |
Iveco |
22% |
Mazda |
3% |
Mercedes-Benz |
30% |
Mitsubishi |
5% |
Nissan |
5% |
Peugeot |
30% |
Renault |
21% |
Toyota |
6% |
VW |
43% |
Chcete-li zvýšit podíl firem, které vaši značku zahrnují do výběru, rádi vám s tím pomůžeme - způsob probereme společně.
Fleet Partners, s.r.o.
Radovan Mužík
Business Development Manager - Automotive
+420 603 468 074
muzik@fleetpartners.cz
www.fleetpartners.cz