Fleet Partners

Propojíme vás s firmami, které zamýšlejí kupovat to co vy prodáváte

  • CZ
  • EN

Menu

  • Úvod
  • Vaše otázky
  • Služby pro Vás
  • Odkazy
  • Kontakt

  • Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
  • Prodáváte do fleetů?
  • Management informací
  • Která auta firmy chtějí?
  • Rozvojový program pro dealery a obchodníky
  • Alternativní pohony ve fleetech 2020
  • Český fleet 2020 - 2022
  • Český fleet 2020 - financování
  • Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
  • TCO seminář
  • Úspěšné telefonování
  • Prodej do středních a malých fleetů
  • Analýzy trhu
  • Analýza postojů zákazníků
  • Analýzy konkurence
  • Optimalizace marketingové komunikace
  • Prezentace a semináře
  • Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
  • Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
  • Vyhledávání nových příležitostí, lead management
  • Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)

Která auta firmy chtějí?

Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:

  1. Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
  2. Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
  3. Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
  4. Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
  5. Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
  6. Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
  7. Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací

 

  • Trh firemních vozů představuje 85% hodnoty celého automobilového trhu v ČR
  • V ČR je v provozu 750.000 osobních a lehkých užitkových vozů ve firemních fleetech
  • 2/3 z tohoto počtu je provozováno ve fleetech do 20 vozů

Malé a střední fleety jsou tedy nejdůležitější zákaznickou skupinou pro všechny automobilky na trhu, které mají ambici obsluhovat firemní zákazníky.

A jak se tyto firmy rozhodují? Na to odpovídá analýza Český fleet 2020.

Z ní mj. vyplývá, že zákazníci se nejčastěji rozhodují o novém voze cca 6 měsíců před jeho převzetím.

92% fleetů není unifikováno co do značky, volba značky nového vozu je tedy výsledkem výběru z několika (nejčastěji cca ze tří až čtyř značek).

Níže uvedený přehled udává, kolik procent firem zahrnuje danou značku (osobní vozy) do svého výběru nového vozu (má ji v „nákupním košíku“, na shortlistu):

Audi

9%

BMW

10%

Citroen

13%

Dacia

14%

Fiat

7%

Ford

31%

Honda

9%

Hyundai

21%

Jaguar

3%

Kia

19%

Lexus

3%

Mazda

7%

Mercedes-Benz

12%

Nissan

9%

Opel

14%

Peugeot

27%

Renault

15%

Seat

13%

Subaru

8%

Suzuki

6%

Škoda

51%

Toyota

12%

VW

33%

Volvo

10%

 

V segmentu LCV je pak situace následující:

Citroen

25%

Fiat

21%

Ford

44%

Hyundai

6%

Isuzu

4%

Iveco

22%

Mazda

3%

Mercedes-Benz

30%

Mitsubishi

5%

Nissan

5%

Peugeot

30%

Renault

21%

Toyota

6%

VW

43%

 

Chcete-li zvýšit podíl firem, které vaši značku zahrnují do výběru, rádi vám s tím pomůžeme - způsob probereme společně.

Fleet Partners, s.r.o.
Radovan Mužík
Business Development Manager - Automotive
+420 603 468 074
muzik@fleetpartners.cz
www.fleetpartners.cz


© 2011 Fleet Partners. Created by X Production

  • Site map