- Platíte za firemní auta jen tolik, kolik musíte?
- Prodáváte do fleetů?
- Management informací
- Která auta firmy chtějí?
- Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Alternativní pohony ve fleetech 2020
- Český fleet 2020 - 2022
- Český fleet 2020 - financování
- Český fleet 2020 - osobní a lehké už. vozy
- TCO seminář
- Úspěšné telefonování
- Prodej do středních a malých fleetů
- Analýzy trhu
- Analýza postojů zákazníků
- Analýzy konkurence
- Optimalizace marketingové komunikace
- Prezentace a semináře
- Optimalizace a zlepšení prodejních procesů
- Nalezení vhodných (segmentů) zákazníků
- Vyhledávání nových příležitostí, lead management
- Optimalizace nákladů na pořízení a provoz firemních fleetů (autoparků)
Rozvojový program pro dealery a obchodníky
Informace, analýzy a náměty pro vaši efektivní práci:
- Stav a perspektivy vývoje fleetového trhu do roku 2021: Český fleet 2020 - 2022
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči značkám: Český fleet 2020 – osobní a lehké užitkové vozy
- Uživatelské zkušenosti a preference zákazníků vůči financování: Český fleet 2020 – financování
- Zvýšení prodeje do největšího cílového trhu: Prodej do středních a malých fleetů
- Zvýšení prodeje vozů s alternativními pohony: Alternativní pohony 2020
- Zvýšení konkurenceschopnosti dealerů: Rozvojový program pro dealery a obchodníky
- Efektivní práce s dealerskými informacemi: Management informací
- Zákazníci dnes nakupují zcela jinak než před několika lety – přicházejí později, jsou lépe připraveni a očekávají řešení namísto „odbavení“.
- Obchodníci však svůj přístup mění pomaleji, než odpovídá potřebám současného obchodu, a nezřídka svůj nezdar zdůvodňují „divností“ zákazníků.
- Současně se významně mění role klasické marketingové komunikace.
- Internet to nezachrání, neboť i na něm jsou všichni více či méně vidět. Zviditelnit se více znamená opět závody rozpočtů.
- Klasický model „uděláme kampaň, přivedeme zákazníky do showroomů a ono z toho něco vypadne“ je přežitý.
- Jednou z účinných cest, v dnešní době použitelných, je jasně viditelné odlišení se nejen od konkurence, ale od všech prodejců, kteří usilují o pozornost, čas a peníze zákazníka.
- „Kdo neseje, nesklízí.“
Abychom precizně změřili, jak si v současné době stojí automobiloví dealeři, provedli jsme v březnu 2018 rozsáhlý průzkum, založený na mystery shoppingu a rozhovorech s TOP managementem vybraných dealerství. Celkem bylo zahrnuto 14 značek osobních a lehkých užitkových automobilů v 175 dealerstvích.
Protože více než 70% aut kupují firmy, zaměřili jsme se na obsluhu firemních zákazníků.
A jaké byly výsledky? Souhrnně lze říci, že se objevují 4 klíčová témata, která se jeví vzhledem k aktuálnímu vývoji chování zákazníka jako kritická a jsou významným limitem pro další rozvoj (nejen) dotčených dealerství.
Kritická oblast |
Komentáře a možná řešení |
1. Aktivní akvizice |
|
2. Komunikace s prospekty (telefon, mail) |
|
3. Vyjednávání s prospekty |
|
4. Management informací
|
|
Rádi vám připravíme konkrétní návrh.
KONTAKT
Fleet Partners, s.r.o.
Radovan Mužík
Business Development Manager - Automotive
+420 603 468 074
muzik@fleetpartners.cz
www.fleetpartners.cz