Získávání zákazníků - operativní leasing
15. 04. 2011
Jak pečují leasingové společnosti o klienta ve fázi prodejního procesu?
Přestože se trh operativního leasingu v České republice a na Slovensku jeví jako vysoce konkurenční, existují značné rozdíly v úrovni péče o zákazníka ve fázi prodejního procesu a vyjednávání.
Společnost Fleet Partners provedla v úvodních měsících roku 2011 analýzu kvality akvizičního a prodejního procesu desítky českých a sedmičky slovenských leasingových společností, které poskytují operativní / full service leasing. Mezi hodnocené parametry patřily následující položky:
• Dosažitelnost a kontakt s obchodníkem
• Struktura nabídky
• Srozumitelsnost nabídky
• Úroveň komunikace s obchodníkem
• Formální kvalita nabídky
• Úplnost nabídky
• Respektování požadavků zákazníka
• Důvěryhodnost a plnění příslibů
• Respektování termínů
• Souhrnná kvalita akvizičního / prodejního procesu
Zajímavým faktem je, že přestože jsou si český a slovenský trh velmi blízké, roli šampionů na obou trzích zaujaly různé společnosti, avšak konec pomyslného pelotonu je téměř shodný.
Zajímá-li Vás, jaké jsou silné stránky jednotlivých leasingových společností v akvizičním procesu, a kde mají prostor pro zlepšení, můžete získat podrobné výsledky.
Kontakt: muzik@fleetpartners.cz